31. prosince 2011

Kouzelná knihovnička (1)


Máme tu první focení mojí knihovny do projektu Kouzelná knihovnička od Abyss. (foceno 29. 12. 2012 - takže jsou zde i knihy, které jsem dostala k Vánocům a co jsem si koupila v úterý).
První polovna dolní poličky. Zde vidíte celou sérii Vampýrské akademie, sérii Škola noci (všechny díly kromě šestého) pak už jenom Stephanovy deníky 1, které jsem vyhrála. Vedle moje nejnověješí knížky od Jill Mylesové a Roztomilé malé lhářky. A na konci je možné zahlédnout knihu od Julie Quinnové - Vikomt, který mě milovat. Tato kniha by se dala zařadit do Červené knihovny. A samozřejmě tu nesmí chybat moje plyšácí.


Druhá polovina dolní poličky. Zde najdete knihy, od Jude Deveraux a 5 knih od Johanny Lindseyové (oboje jsou Červená knihovna) a poté následnují moje oblíbené knihy od Elizabeth Moon - kniha Rychlost temnoty a trilogie Paksennarion. A po těchto knihách už najdete jenom encyklopedie - hlavně dějepisné. A taky je tu knihy Český jazyk a Literatura. A taky jedna knížka do koní, z dob kdy jsem do nich byla zblázněná. A zase plyšácí.

A naposled je tu horní polička, ta je vyfocená v celku. Začnem vlevo. Dvě tlusté knihy - jsou to Poutníci a všechny díly Letopisů Narnie. Vedle dvě knihy - Nejlepší světové čtení ( jedné je i Marley a já) a pak jsou jenom romantické knihy z červené knihovny. Hodně jich je z nakladatelství Levné knihy. Ale i z Baronetu, Ikaru a dalších. A úplně vpravo najdete můj bordel. Je tam krabice od tabletu, potom různé papíry a časopisy R+R. A nad poličkou a pod poličkou je bratrův bordel, toho si nevšímejte.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH