11. července 2012

VII. Čtení v hromadné dopravě

VII. Čtení v hromadné dopravě

By: Fanta

  1. Čteš v dopravních prostředcích?
    Pokud je šance a nálada tak ano.
  2. V jakých?
    Tak v autobuse a občas i v autě.
  3. Co tvoje kamarádky a známé?
    Nevím o nikom, možná bratranec.
  4. Dělá se ti někdy v některých při čtení špatně?
    Jak kdy, někdy mi je špatně a jindy jsem zase v pohodě.
  5. Ve kterém se ti čte nejlépe? Proč?
    Asi radši v autobuse než v autě.
  6. Ve kterém nejhůře?
    Řekla bych že v autě.
  7. Co tě v dopravních prostředcích nejvíce ruší při čtení, kromě samotné jízdy?
    Nevím o ničem...
  8. Vadí ti v MHD (pokud tam čteš) ten hluk a tolik lidí?
    MHD nejezdím a tam bych si stejně nečetla.
  9. Čteš při jízdě autem?
    Jenom na delší vzdálenosti a jenom občas.
  10. Jak se ti tam čte, a co ti při této možnosti vadí?
    Čte si mi tam špatně, moc mi to prostě nesedí.. to radši koukám z okýnka a pozoruji krajinu a poslouchám písničky.
  11. Ve vlaku se ti čte dobře?
    Vlakem nejezdím.
  12. Čím to je zapříčeněno?
    Viz odpověď na ot. 11.
  13. Nevadí ti nepravidelná jízda autobusem?
    Já jsem autobusem do teď moc nejezdila, takže moc nevím.
  14. Co tvoje kamarádky a známé?
    Kromě bratrance asi o nikom nevím.
  15. Čte jinak celkově hodně lidí v autobuse?
    Občas někoho vidím, ale moc jich není.
  16. Vadí ti, když se ti někdo dívá přes rameno, co čteš?
    Jak kdy, ale spíše ano.
  17. Řekneš nebo udělá proti tomu něco?
    Zeptám se jestli něco nepotřebuje nebo něco takového.
  18. A díváš se přes rameno ty?
    Když zahlédnu někoho s knížkou tak jsem zvědavá co čte..
  19. Řekl nebo udělala proti tomu ten dotyčný něco?
    Nevím.. ale asi ne.
  20. Zeptal se tě někdy někdo přímo na knížku, kterou jsi právě četla?
    Někdo známý jo, ale cizý ne..
  21. Jaká byla tvá reakce?
    Ukázala jsem mu obálku..
  22. Zeptala jsi se někdy ty?
    Cizích ne...
  23. Zapomněla jsi někdy v dopravním prostředku knížku? Jakou a a kde?
    Ne.
  24. Vyhradila by jsi v dopravních prostředcích extra místo pro čtenáře?
    Není to potřeba.
  25. Jaké jsou podle tebe výhody a nevýhody čtení v dopravních prostředcích?
    Nemusím čekat až domů abych četla. Tedy hlavně když je knížka napínavá. Já si stejně většinou čtu v autobuse jenom když jezdím k babičce, kde dvakrát přesedám na autobus a nejdelší trasa se jede 4 hodiny, takže se toho stihne dost přečíst. A já jsem si zvykla dát si do uší sluchátka a číst si. Stejně tu hudbu pomalu ani nevímám, ale spíše jako takovou kulisu.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH