13. ledna 2013

Autorské šílenství (5)


Tento projekt pořáda Wolf Draven z blogu Wolf´s Draven Dream Bookshelves. Nechal se inspirovat Nakladatelským maratonem, kterého se také účastním.

A cílem je zveřejnit všechny autorky od kterých mám dvě a více knížek.


Jako další jsem si vybrala knížky od české autorky M. T. Majar. Obě tyto knížky od ní jsem dostala k Vánoců. Už je mám přečtené.

Hot Boys jsem tedy četla už před Vánoci, protože jsem měla tuto knihu půjčenou z knihovny. Ale už teď mám náladu si ji přečíst znovu, protože je to úžasná knížka. Dokoce jsem ji zařadila do svých nejlepších knížek, které jsem přečetla v roce 2010.

Znamení vlka jsem četla hned po Vánocích. Není to špatná knížka, ale k nejlepším také nepatří. Ale moc ráda si koupím a přečtu druhý díl, který má v budoucnu vyjít



0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH