1. dubna 2013

Kouzelná knihovnička (3)



Mám tu další příspěvek (číslo 3) do Kouzelné knihovničky. Tentokrát se moje knihovnička od posledního focení (23. 9. 2012)rozrostla a určitě proběhly změny v celkovém přerovnání knížek, které proběhlo dnes.


Jako první je tu celkový pohled na moje knížky. Dneska jsem se zase přerovnávala, nedalo mi to. A rovnou jsem se rozhodla, že bych se po dlouhé době mohla dát i Kouzelnou knihovničku. 
Jinak dole je většinou fantasy a podobné knížky. Uprostřed najdete klasiku a pár jiných knížek. Ten bordel vpravo uprostřed je bratra. Bohužel s tím nemůžu nic dělat, akorát mi zabírá místo. Nahoře najdete všechny možné knížky, romany, fantasy a ostatní...




Spodní polička


Na levé fotce můžete vidět knížku Poutníci, kterou jsem ještě nečetla. Poté celou Narnii a první tři díly Odkazu dračích jezdců. Dále první díl Hunger Games, třetí a pátý díl Percyho Jacskona, první a druhý díl Bohů Olympu a nakonec první a druhý díl Kroniky Cartera Kanea. 

Na pravé fotce můžete vidět Drakii, Loď mezi hvězdami, Divergenci, Tygrovo prokletí, Paranormálové, Polibek pro Annu a Nebezpečnou lásku. A pak je tu deset knížek z nakladatelství Fantom Print - Hot Boys, Znamení vlka, Na půl cestu do hrobu, Jednou nohou v hrobě, Magie útočí, Magie krve, Měsíční píseň, Stříbrná židle, Mrtvá čarodějka přichází a Pro hrst amuletů. 

Prostřední polička
Na této fotce můžete vidět všechnu klasiku co doma mám. A to Na větrné hůrce, poté Austenovou - Anna Elliotová, Emma a Rozum a cit. Dále Shakespear a jeho Hamlet a Kupec Benátský. Pak Parfém - Příběh vraha, Hrbáč, Oliver Twist, od Victora Huga mám Chrám matky boží v Paříži a Bídníci. Poté poslední klasika a to 1984 od Orwella.
Zbytek knížek tvoří Upíří polibky 1 a 2, Mayské proroctví, první a druhý díl Modré krve, Gjorky, Hladová přání a nakonec je Milionář z chatrče.


Horní polička






Tady je spousta knížek, všechny je vám vyjmenovávat nebudu. Stejně by vás to nudilo čist, protože se na to můžete podívat na obrázcích. Pro lepší pohled si je můžete zvětšit. Také se omlouvám za kvalitu, přeci jen je to focené na mobilu.
Ale abych vám něco o těchto knížkách řekla, tak mé nejoblíbenější patří určitě série Paksenarrion (Ovčákova dcera, Dvojí věrnost a Zlatá přísaha) od Elizabeth Moon. Dále bych ráda zmínila spisovatelku Johannu Lindseyovou od které mám doma pět knih, jsou to romány. Ráda mám i ostatní knížky, ale na tyhle jsem chtěla upozornit nejvíc. 

A ještě jsem zapomněla, že mi tam chybí celá série Vampýrské akademie, kterou má půjčená sestřenice. Skvělá série, kterou mám moc ráda. =))

3 komentářů :

  1. no vůbec toho neni málo :D já mám knihovnu jednu a... jo, hádám, že tak stejně knih jako ty (já většinou čtu po knihovnách - nebo jsem četla, te´d mám víc než dost recenzáků - a užívám si ebooky), jenže to musim mít napaný do dvou řad a už se mi to nevejde ani tam :D
    Narnii mám celou taky, fakt obří O_O a taky mám ty velký Eragony (i čtyřku, ale bez desek), Angelologie se chci zbavit, protože je zbytečně velká, ale nikdo jine chce (zmetci ji te´d zevnili v knihkupectvích :D), taky mám hodně od Fragmentu (i kdy ercyho jsem přeskočila), Školu noci jeden díl :-X a pár knih od Briggs taky... ale já ne mercy, ale Alfu a Omegu :D i když nevadilo by mít doma třeba i Mercy atd. jenže to už bych se po pokoji nemohla hýbat (a asi bych s knížkama skončila na ulici, díky bohu za knihovny)
    hezký to máš, barevný a určitě bych si našla svoje :D

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH