18. července 2013

Prázdninový knižní tag


Tak jsem se tedy rozhodla zapojit do tohoto tagu, který pro nás připravila Mona


1. Čteš o prázdninách více, nebo méně, než přes rok?
Řekla bych, že o prázdninách toho přečtu o hodně méně než ve školní rok. Protože začnu odpočívání u seriálů, různé návštěvy u příbuzných a další akce. A taky tu je hlavně moje lenost, kdy celý den strávím nad seriálem a na knížku ani nešáhnu. I když občas knížku i otevřu. Což mi připomíná, že bych měla dočíst Olivera Twista, kterého jsem začla číst minulé podnělí. Jak říkám, o prázdninách jsem na čtení knížek moc lenivá.

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Na tuto otázku jsem už odpovídala v rámci nějaké soutěže. Napsala jsem tam knížku Polibek pro Annu od Stephanie Parkins. A za tím si pořád stojím. Je to pro mě úžasná knížka, ke které jsem se dostala náhodou. Jenom díky výhře v jedné soutěži. A proč tedy polibek? Tato knížka se opravdu hodí někam k vodě, protože se čte hrozně rychle, za chvíli je konec a chcete pokračovaní, přeci už to nemůže skončit tak rychle. Dále se u ní člověk nenudí a může se ocitnou v Paříži, v tom úžasném místě a nemusí ani nikam cestovat. 

3. Kolik si schopná si vzít knih na dovolenou?
Tak tady to moc velké číslo není. Samozřejmě se tu taky projeví moje lenivost číst, protože komu by se chtělo v tom vedru v Chorvatsku něco číst. Byla jsem ráda, že můžu ležet ve stínu na lehátku a odpočívat. Takže ze tří knih, které jsem sebou vezla jsem přečetla asi jeden a půl knihy.

4. Čteš o prázdninách nějakou povinnou četbu?
Není to u mě zvykem, ale letos jsem musela udělat změnu. Přeci jen musím za druhý ročník přečíst cca 23 knížek. Pochybuji, že se mi budou chtít číst v průběhu školního roku, takže jsem musela začít číst už teď. Zatím jsem tedy přečetla jenom Kytici od Erbena a blížím se ke konci Olivera Twista. Ale dále pak na mě čekají další knížky, které jsem si půjčila ať od příbuzných nebo jsou moje. Uvidíme kolik se mi jich nakonec povede přečíst.

5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické knihy)?
Samozřejmě, že preferuji klasické knihy. Není nad to držet knihu v ruce a cítit její vůni. Ale e-knihy čtu také a dost často, přeci jen se ke mě hodně knih dostane více v e-formě než normálně. 

7. Kdyby jsi měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou,  jaká by to byla?
Tak u této otázky vůbec netuším. Ale asi bych ho chtěla strávit s Anabeth ze série Percy Jacskon. A druhá moje volba by byla Harry Potter. Našli by se i další postavy, ale je velmi těžké se rozhodnout, protože jich mám ráda hrozně moc.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Další těžká otázka. Určitě bych chtěla navštívit Bradavice. Je to moje oblíbené místo už od té doby co jsem četla HP a poté viděla filmy. Nevadilo by mi ani navštívit Tábor polokrevných. Zbožňuji Percyho a jsem věčná kámošce, která mě donutila se podívat na film a díky tomu se dostat ke knížám.

0 komentářů :

Okomentovat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH