13. července 2014

Den čtvrtý - Kniha, která tě rozbrečí

 Den čtvrtý - Kniha, která tě rozbrečí

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhQVWi7DLTG5QTaM4WcZu3RN4WayNeoqYKRRYnO94Ta_HClcPliVsNTZt-731112tQFfpNCVY8j5cA4-z5vdenL-VUWgfW6LGkMObcvlxc-0eQlRvMdGqcb79TOFfSUxFNzAy3fnwmACTc/s1600/30DBCh.jpg

Pro tento čtvrtý den jsem se rozhodla vybrat pro všechny známou knihu. Protože řekněme si, kdo u této knihy nebrečel. Pár jedinců se určitě najde, ale já mezi ně nepatřím. Jaká kniha to tedy je?
Přeci známá a oblíbená kniha od Johna Greena - Hvězdy nám nepřály.


Jako první bych se ráda zmínila o úžasných obálkách obou vydání. Já osobně tedy preferuji spíše první vydání, protože ty citáty jsou tam úplně nejlepší. Ale druhá také není vůbec špatná, náhodou je krásná, ale já moc filmové obálky nemusím. I když tato obálka patří mezi výjimky.  
Říkat něco o skvělém ději nemá ani cenu, kdo nečetl nepochopí a kdo četl, tak ví své. 
Film už asi skoro všichni z vás viděli. Já bohužel ještě ne, ale v nejbližší době se na něj chystám. To si prostě nemohu nechat ujít.


Pro ty, co knihu neznají - anotace: Zajímavá a citlivá knížka o šestnáctileté Hazel, která trpí rakovinou a sblíží se s Augustem, jemuž se podařilo tuto nemoc překonat. Ti dva mladí lidé se výborně doplňují, a navíc je spojuje originální pohled na život i na chorobu, která je postihla. „Nejvtipnější smutný příběh“ je napsán s mimořádným smyslem pro humor a sarkasmus a díky autorovu vyprávěčskému talentu vyznívá velmi působivě. 

Jaká kniha dokáže rozplakat vás? Ráda si přečtu tip na zajímavé knihy... Takže sem s nimi.

4 komentářů :

  1. Přiznám se, že já brečím kvůli každé kravině pomalu :D. A i knížek se to týká, ale především až když knížka pomalu končí. Ale teď tento pátek jsem dočetla knížku Měděný jezdec a to jsem pobrečela celou knížku. Nemyslím doslova celou, ale prostě od začátku až dokonce se tam pokaždé našla nějaká část, která mě zničehonic rozplakala a doteď třeba ani nevím proč. Pokud si knihu nečetla, tak ti ji vážně moc doporučuju!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Brečím často, ale Hvězdy to nedokázaly ani knižně ani filmově y;) za sebe můžu jmenovat třeba Hostitele :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych rozhodně taky zvolila tuhle, protože ta rozbrečí snad každého! Dokonalá kniha a podle mě jsou obálky úžasné obě dvě. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Souhlasím - krásná kniha :)
    Za sebe bych doporučila Než jsem tě poznala.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář, velmi si toho cením :) A nezapomeňte se brzy znovu stavit.. S pozdravem TerushQaH